Misja i Wizja

Misja

Misją EWL jest budowanie, rozwijanie i umacnianie zawodowego pomostu pomiędzy pracownikami z krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Azji, a pracodawcami z rynków Unii Europejskiej. Poprzez dążenie do zaspokojenia potrzeb rekrutacyjnych pracodawców, poszukujących idealnych dla siebie kadr i jednoczesne wsparcie środowisk pracowniczych w odnalezieniu miejsca realizacji zawodowej w Unii Europejskiej, tworzymy powiązania biznesowe gwarantujące naszym Klientom coraz wyższą konkurencyjność.

Wizja

Jednym z głównych założeń wizji EWL jest w chwili obecnej edukacja i uświadamianie poszczególnych komórek społecznych, jak również innych przedsiębiorców o pozytywnych walorach otwarcia nowych rynków pracy i potrzebie równoważenia odpływu pracowników, napływem równie wykwalifikowanych pracowników z innych państw. Regulacja zatrudnienia z wykorzystaniem zasobów z innych rynków pracy stanowi naturalny proces na rynkach wewnątrzwspólnotowych - pracownicy poszukują bardziej korzystnych warunków zatrudnienia w celu poprawy ogólnych warunków bytowych. Podobny proces ma miejsce w przypadku pracowników pochodzących z krajów Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. Rozwój firmy będzie wiązał się z promocją ujednolicenia rynków pracy i tworzeniem narzędzi wspierających promocję mniejszości narodowych.

Współpracują z nami:

Używamy narzędzi takich, jak pliki cookie, aby umożliwić działanie podstawowych usług w ramach naszej witryny internetowej i aby zbierać dane dotyczące sposobu, w jaki odwiedzający korzystają z tej witryny, naszych produktów i usług. Klikając przycisk Akceptuj zgadzasz się na to, abyśmy korzystali z tych narzędzi na potrzeby reklamowania, analizowania i pomocy technicznej. Dowiedz się więcej

Ustawienia cookies

Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Nazwa usługiCel wykorzystania usługiUstawienia
Cookies funkcyjneNie możesz wyłączyć tych plików cookies, ze względu konieczności ich do prawidłowego funkcjonowania strony.
Google AnalyticsStrona internetowa używa do zbierania danych demograficznych (zakres wieku, geolokalizację, płeć) z ustawień Google Analytics w celach analitycznych i statystycznych
Google Tag ManagerNarzędzie służące do katalogowania tagów używanych przy działaniach SEN.